About Me

My photo
I see all thing in this world as natural.. and totally believe we are the one who make it be positive, negative, interestng, boring, enjoyable or anything...

Friday, July 25, 2014

adreamcatcher


Sebenarnyaa, aku sendiri baru tau tentang kewujudan benda nih. Tidak laa baru sangat.. Ada la dalam 3-4 bulan lepas. Time tuh we ollsss ada fieldtrip fakulti. So, dalam perjalanan pulang tuh kami ada singgah di Taman Nabalu. And I saw most of my girl friends bought of  this thing. Aku tanya gitu2 jalaa. Apa benda tuh tapi xda intention pown mau beli sebab ntah apa2 jak bulu2 ayam segala. HAHA. 

Sehingga laa satu hari nih mau dijadikan cerita, dekat2 exam, time org struggle bukak buku, aku plak selongkar hardisk kawan aku && terjumpalaa drama Korea ini yg bertajuk "The Heirs". Kenak lagi main actor dia Lee Min Ho. Perghh!! 3 ari 3 malam aku duduk depan laptop jak menghadap mukak si Min Ho nih. Hihi :D. For those yg minat crita Korea & belum pernah nonton drama nih, I suggest la u guys nonton crita nih. Best jugak laa. Yg xbest, ending dia.. Sinila baru aku kenal betul2 apa itu dreamcatcher yg kawan2 aku beli. 




Haaa.. nih dia Min Ho yg I war-war kan dr td.. Hensem x. Hensem x? Hehe.. Dalam crita nih dia pegang watak sebagai Kim Tan.. 



Antara babak yg paling aku ingat tentang dreamcatcher nih....



Kim Tan: What is this?
Eun Sang: Dreamcatcher.
It's supposed to catch bad dreams.
Only pretty dreams come through the hole.




The native american belief is that when you hang a dream catcher over you while you sleep, your dreams will go through it and the nightmares are caught


So, ada yg percaya dengan benda nih? Urmm for me, jangan la sampai taksub okay. Kalau setakat gantung buat perhiasan tuh boleh la.. Jangan laa percaya sangat sampai semua tingkap mau gantung benda nih. HAHAHAHA..Apapun, selamat malam semuanya.. Have a sweet dreams. Hug. Kisses. 

No comments:

Post a Comment