About Me

My photo
I see all thing in this world as natural.. and totally believe we are the one who make it be positive, negative, interestng, boring, enjoyable or anything...

Wednesday, March 7, 2012

Semuanya akan baik-baik sahaja..



Bismillahirrrahmanirrahim...
Ya Allah.. bila aku berdosa kerana selalu melakukan perkara yg keji d dpanMu..
Maafkan aku Ya Allah..
Aku khilaf...Aku lalai dengan duniaku..
Maafkan aku hambaMu ini ya Allah..

Allah yg Maha Baik..
Dengan dosa yg aku ada, aku tidak pasti samada Engkau masih dapat memakbulkan doa-doaku lagi..
Tapi Ya Allah yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang..
Apabila Engkau murka denganku, maafkan aku..
Aku mohon ya Allah..
Sahabatku memerlukanmu untuk memudahkan perjalannya..
Kesakitan yg d alaminya, adalah yg paling sakit..
Penderitaan yg d rasakan, adalah yg paling derita..


Ya Allah..
Sembuhkan dia ya Allah..
Hamba mohon..
Amin..Amin.. Ya Allah..


Sahabat-sahabat yg saya kasihi..Saya minta pertolongan semua untuk mendoakan kawan baik saya yg bernama Sudirman.. Semalam saya mendapat khabar setelah sekian lama tidak berhubung dengannya.. Dia sekarang berada dlm keadaan tenat d mana kaki sebelah kanannya lumpuh sehingga ke paras pinggang.. Dari apa yg saya dengar, penyakitnya tidak dapat d kesan oleh mana2 doktor.. Andai dia pernah menyakiti hati sesiapa or dia ada berhutang dengan sesiapa, tolong maafkan & ikhlaskan semuanya.... Saya mohon. Satu hal lagi, andai ada sesiapa yg tahu tentang mana2 tempat berubat moden or tradisional yg rasa2nya berkesan d sekitar Kunak,Tawau or Lahad Datu..tolong inform k!! Saya mohon kerjasama semua.. Terima kasih :)





p/s for my Sudir :: Do not give up on your life..Insha Allah semua akan kembali seperti biasa. Kawan baik mu ada bersamamu Dir..Please stay strong... :(




No comments:

Post a Comment