About Me

My photo
I see all thing in this world as natural.. and totally believe we are the one who make it be positive, negative, interestng, boring, enjoyable or anything...

Saturday, January 28, 2012

ASAM GARAM PERCINTAAN



Kadang-kadang kita baik-baik sahaja & ada masanya pulaa, kita betengkar.. Aku cuba untuk menjadi yang terbaik..Begitu juga dirimu kerana kita dua tidak sempurna. Neither me nor you.. Pertengkaran adalah asam garam dlm sesuatu hubungan.. Masih ingat aku pada kata-kata temanku dulu, "Kamu berdua anak kedua dlm keluarga. Susah sikit. Darah kamu panas.. Pandai-pandai laa jaga hubungan yah".. HUHU.. Yahh, aku baran, dia pun baran.. But,it's okay!! As we can handle our heart, everything gonna be okay..Insha Allah.. Amin..

Do you ever notice this sayang?? Kebelakangan ini, aku selalu marah-marah.. Like seriously.. Hormone terganggu kaa apa, ntah laa.. Ada saja sedikit masalah, sure aku mau marah.. Kesian incik boyfren.. Aku tidak maksudkannyaa sayang.. Kadang-kadang, lepas jaa kita gaduh, sure aku rasa sedih.. Aku kasar. YES. Sangat.. But you know why?? Dulu aku pernah bersabar.. 2 tahun aku sabar dengan lelaki.. Sampaikan satu hari aku dapat kekasih yg kenal erti sabar, aku lupa tentang erti sabar cuz kesabaranku suda habis aku guna dulu.. Time aku sayang lelaki itu.. Tapi syukur Alhamdulillah, kau terima apa adanya aku. Kau mengalah denganku.. Kau kata,kau yg kasar.. Maka,jelas semua salahku.. Keegoanmu kau ketepikan.. HUHU..Bertahanlaa sayang.. Bimbing aku.. Pimpin hatiku yg kadang rapuh ini.

Ya Allah.. Aku yakin kini.. Benar laa.. Sesungguhnya, Kau tidak berikan apa yang aku pinta tapi Kau berikan apa yg aku perlukan.. Dia anugerah yang sangat indah.. Terima Kasih Ya Allah di atas kurnia mu..Aku sayang dia..





No comments:

Post a Comment